wycieczka :))


haha, tytuły postów mam oryginalne, hahaha :D no nic, może z czasem będzie lepiej :D
dobra, przed chwilą wróciłam z wycieczki, umieeeeram, wszystko mnie boli, dosłownie :o 
nogi, szyja, biodra czy tam talia czy coś :D ale było warto, przyznaje, dobrze że pojechałam, było bardzo pozytywnie, w busie zwłaszcza, był moment że myślałam, że to koniec, tak mnie brzuch ze śmiechu bolał, ale dałam rade :D 
haha, gra miejska - 2 godziny, 23 zadania, masakra, w taką pogode to było wyzwanie :D bieganie, pytanie ludzi, żeby usłyszeć " sorry, i don't understand you" :D nie no, ale ogólnie to sie to przydało, czasem ludzie słyszeli o czym między sobą gadamy i sami pytali "muzeum marii curie? a to tam.. " no więc było w miare, i RADEK! z tyłu też nieźle wygląda, hahaha :D
najlepsza drużyna <3333333 świetnie sie bawiłam, dla nas nic nie jest straszne! :D wynik sie nie liczy, najważniejsze, że było fajnie :D


1 komentarze:

 

About