elo elo 320


HAHA JOŁ JOŁ WRACAM. pewnie znowu na chwile, aleeee w sumie prowadze tego bloga tylko dla przyjemności, więc nie będe sie przemęczała :D no dobra, to powiem co u mnie. u mnie caaaaałkiem ok.. znaczy kurcze sporo sie dzieje, więc jest dobrze, a zaraz wszystko sie wali, kawałek później sie naprawi a potem znowu wszystko zepsuje. WHY? ooo MINĘŁA WŁAŚNIE 10 W RADIOOOOOO ZET. no także ten. a właśnie nie wiem czy wiecie ale za 4 dni koniec roku!  zgadza sie :D miałam tylee planów na wakacje i mi wszystkie pouciekały, więc chyba sie zbiore i napisze sobie jakąś fajną liste :D w sensie to takie postanowienia wakacyjne (?), no coś na czym będe mogła sie skoncentrowac i zrealizować w końcu! jestem strasznie leniwa i zanim coś zrobie mija cała wieczność, więc musze szukać przeróżnych spsobów żeby troche to zmienić, niestety kartka może sie zgubić.. ale od czegos trzeba zacząć :D


vfdenjrgnjgnideibgrr nie chce mi sie nic akutalnie, kompletnie nie mam ochoty na nic! oto cała Asia. pracowita i chętna do pracy! :D ale to sie niedługo zmieni, zgadza sie! będe ćwiczyła albo biegała albo coś i w ogóle. dobra to ja lece zaraz, musze sie wyspać bo jutro do mojej kochanej szkoły ulubionej najlepszej <3

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

About