Hello December!

Jestem jestem! asdfgkdfnifdniusdoiazs mam całe ręce poklejone wikolem. Zapisałam się na akcje z wolontariatu do robienia ozdób świątecznych, to mam.. Jak mi nie wyjdą te głupie bombki to nie wiem co zrobie. Ale nieważne, jest też coś pozytywnego co się dzieje u mnie w życiu, prócz klejenia sobie rąk. Jem chipsy. Prawda że to wspaniałe? Doooobra, jest też coś innego. W czwartek jadę kupować tapete i farbe do pokoju. Lada dzień przychodzą malarze i będę miała odnawiamy pokój! W końcuuu, i meble też wymieniam, co prawda nie wszystkie, ale w sumie nie potrzebuje. I niektóre dokupię i będzie cudeńko!
No, a na dworze coraz zimniej. Całą niedziele kichałam. A teraz boli mnie głowa i mi zimno. W szkole musimy przechodzić z budynku do budynku, także pewnie sie zaraz doziębie (jest takie słowo?). Do tego nauczyciele nie oszczędzają nam prac domowych i innych ekstra rzeczy. Wakacje, wróćcie! 
Ahh i oddałam telefon do naprawy. Wymieniają mi szybke i korpus, bo nie da sie samej szybki na aparat, a mi sie rysa zrobiła i zniekształca zdjęcia. Te moje telefony to są  biedne :D Teraz mam taki zastępczy, mój stary i nie mam pojęcia jak ja z nim wytrzymywałam. Jednego smsa pisze 5 minut. 5 MINUT. Ale spoko spoko, nie rzuciłam nim, powstrzymałam się. Na szczęście powiedzieli mi że na środę (jutro) już to wszystko zrobią, więc czekam :>
 Aa i musze napisać coś o czym pewnie nikt nie wie. ZACZĄŁ SIĘ GRUDZIEŃ. Mimo że nie znoszę zimy, jest zimno, wcześnie robi sie ciemno i śnieg+deszcz=plucha a Asia zasuwa na piechotke do szkoły, tak tak. To muszę przyznać że grudzień uwielbiam. Robi sie świątecznie, a to mi do radości wystarczy :D Zaczynam robić ozdoby (błagam, nie wspominajmy o tych nieszczęsnych "bombkach"), zawsze to były jakieś łańcuchy czy jakieś papierowe wycinki na choinke, ale w tym roku zamierzam kupić pare rzeczy (bo trzeba przyznać że talentu plastycznego nie mam w ogóle). Ale przychodzi Kaśka i ROBIMY ozdoby, zgadza się, własnymi rękami, także trzymajcie kciuki, plis. Już mam takie fajne pomysły, ale pewnie jak zrobimy to, to wyjdzie zupełnie inaczej, ehhh
No a teraz biologia czeka, i speaking czy tam coś z angielskiego, JEA JEA

DO DZIEŁA!


0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

About