no i koniec :)


jest super, te wakacje zapowiadały sie fajnie, ale nie pomyślałabym, że będzia aż tak wspaniale :D tyle czasu siedzę w Mińsku, a wcale mi sie nie nudzi, w sumie dużo wychodze, cały czas musze coś robić :D a jak siedze w domu to i tak sie coś znajdzie, to jest naprawdę dziwne, bo zawsze nudziłam sie straaasznie, a teraz wcale :D no super jest, jedyny problem jest w 'nowej' szkole, w sensie liceum, myślałam, że jak ja i Magda idziemy na biolchem to będziemy w jednej klasie, ale nie.. złożyłam podanie o przeniesienie, ale szanse są małe, chociaż teraz to ja już sama nie wiem, bo ta klasa nie wydaje sie taka zła :)
ale z tymi najważniejszymi nie strace kontaktu, pomimo różnych klas czy szkół, nie ma mowy, zrobie wszystko, żeby dalej sie z wami kolegować :*

OLA :* 
o matko, jak pomyśle jaką długą droge przeszłyśmy, żeby się w końcu dogadać, haha, teraz sie z tego śmieje, ale to bylo takie poważne wtedy, nawet nie wiem jak to wyszło :D ale teraz już jest super i sie ciesze, że cie mam, dogadałyśmy się w końcu i mam nadzieje, że to koniec już tych kłótni i obrażania sie ( w sumie to głównie ja to robiłam, wiem :D ) i że zostanie już tak jak jest teraz :)

KASIA :*
kochana, ty jesteś dla mnie niesamowicie ważna, nie wyobrażam sobie życia bez Ciebie, wiem że w każdej sytuacji, choćbym nie wiem jaki miała problem mogę na Ciebie liczyć, zawsze znajdziesz dla mnie czas, za to Cie kocham :* nasze początki też nie były łatwe, ta, były tragiczne :D ale sie dogadałyśmy, i całe szczęście, bo nie wiem jak był to wszystko wyglądało bez Ciebie :)

MAGDA :*
my to w sumie nie kłóciłyśmy się dużo, zdarzały sie jakieś sprzeczki, jak z każdym człowiekiem, ale szybko sie godziłyśmy i było po staremu :) zobacz, od 1 dnia w gimnazjum do samego końca trzymałyśmy sie razem :) mam nadzieje, że bycie w różnych klasach (prawdopodobnie ) tego nie zmieni. tobie też bardzo dużo zawdzięczam, umiesz mi poprawić humor jak nikt inny, uwielbiam z tobą spędzać czas i wiem, że zawsze mogę cie do ciebie zwrócić :*

ILONA :*
oj, z tobą to sie przez całe gimnazjum kłóciłam, bardzo często, ale jakoś zawsze dawałyśmy sobie z tym rade :) tak jak z Magdą,  od 1 dnia w gimnazjum do końca, niesamowite.. :) jesteś naprawdę kochana, super spędzam z tobą czas i wiem, że mogę z tobą porozmawiać na przeróżne tematy :) idziemy do innych klas, ale wiem, że nie stracimy kontaktu, bardzo mi zależy na tym, żebyśmy dalej trzymały sie razem :*

1 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia... Klimatyczne... :)
    Pozdrawiam i obserwuję, liczę na rewanż ! ;)

    OdpowiedzUsuń

 

About